My heart beats while I’m leaning on your shoulders

Holla :D
Friday, December 21, 2012 | 0 comments


Assalamualaikum .  Hai blogger . I'm back with new look . Kahkah . Tetiba rajin nk tukar blogskin . Semalam berapa banyak blogskin aku tukar . Ada satu blogskin ni aku dah edit lawa lawa tetiba Favicon pulak buat masalah . Lol -..- Terpaksa tukar lain . Then , ada satu blogskin ni mmg aku suka gila tapi masalah kat gambar pulak . Alahai , tukar lagi . Malam tadi percaya laa , aku edit blog sampai pukul 5 pagi . Seriously . Semangat gila nk edit blog . Hahaha .

         Tengok gambar kat atas tu . Alahai , sweetnya . Jelous laa . Aku pun nak jugak kena dukung macam tu *Berangan je lebih* Hahaha . Eh , tinggal seminggu je kan cuti sekolah ? Alahai , tak puas la cuti . Hm , actually aku mmg excited nk sekolah , ye laa . Tahun last kot , pastu boleh freedom . Tapi , takut jugak sebab SPM . Alahai , takut kot . Kalau la gagal SPM , aku nk kemana ? Tunggu orang masuk meminang je laa . Kalau ada la . Hm .


          Okey la . Gtg , kbye . Assalamualaikum :*