My heart beats while I’m leaning on your shoulders

The End
Saturday, December 29, 2012 | 0 comments



Assalamualaikum blogger . Hello holla *gedik* :P OMG , cuti sekolah nk abis dh kan ? Mcm tak percaya je . Aduhai , kejapnya cuti . Tak puas langsung cuti . Hm , dh la tahun aku SPM . SPM tu , penentu masa depan . Haha , gagal SPM nk kemana ? Ddk rmh je laa jadi pengganggur terhormat . Merepek dah aku ni . Abaikan erk :*

       Ehhh , copppp . Ada perasan something yg lain tak ? Oh , apa erkkk ? Ehhh , blog dah berubah wajah . Haha , tukar blogskin lagi . Hihi , maklum laa aku ni kan rajin . Terlebih rajin sebenarnya :P Ni blogskin aku yg terakhir sebelum aku balik Perak . Yelaa , nanti aku kat Perak nak online kat mana ? Kat sekolah ? Takde kerja aku nk edit blog kat sekolah . Haha . Tahun depan pun takde dh nk tulis tulis blog ni . Hmmm , sedih pulak rasanya .

      Oh ye , ada beberapa peristiwa sedih terjadi kat aku masa cuti ni . Nak tau tak apa dia ? Hm , sabar sabar aku citer . Okey , firstly aku rendam telefon ayah aku kat mesin basuh . Nasib baik satu telefon je . Tu pun teruk aku menangis kena marah dgn ayah aku . Yelaa , aku ni jarang kena marah dengan parents aku *budak baik , hihi* Hm , mmg sedih laa . Aku ddk dapur je lepas kejadian tu . Ayah aku keluar baru aku masuk bilik . Hmmm , okeyy . Tu baru satu , yang kedua , tahun depan ibu cakap Family Day semua kena tinggal . Hmmm , semua tinggal konon tengok-tengok nanti adik-adik aku ikut jugak . Aku je yg kena tinggal . Mcm haritu g Thailand dengan PD . Bila aku ckp dengan ibu , ibu ckp nanti kau dh kerja kau pergi sendiri . Hm , mcm tak adil je kan ? Takpe laa , nk buat mcm mana kan . Aku kan tak ddk serumah dengan family aku . Dah dah lap airmata korg tu . Jangan nk sedih sangat laa .

      Btw , harini bufday ayah . Aku beli apa ? Tak beli pape pun . Hm , just wish only . Maklum laa tak kerja duit pun takde . Kami makan luar je . Hihi . Then 31/12 ni aku balik Perak . Lepas tengok bunga api . Hihi . Hm , nk jumpa crush saya tapi hm , entah laa . Tak jumpa kot agaknya .

     Hmm , tak tau nk taip apa dah . Kalau sempat new year nanti aku update blog . Kalau tak ni blog terakhir aku untuk tahun 2012 . Okeyy laa , Assalamualaikum and have a nice day :3 Byeeeee :*